NinjaTrader Recognized as ‘Best Brokerage for Trading Futures’

NinjaTrader Wins Two Awards at Benzinga Global Fintech Event

CHICAGO, IL, November 10th, 2021 – NinjaTrader Group, LLC, a leading provider of futures trading software and brokerage services, is proud to announce winning two Benzinga Global Fintech Awards at the annual event held November 9th, 2021 in New York City.

The 7th annual Benzinga Global Fintech Awards recognized disruptive innovators that are driving the financial services sector forward. NinjaTrader was awarded “Best Brokerage for Trading Futures” for the second consecutive year along with the “Simplifying Access to Futures” award for their ongoing contributions to modernize the futures industry.

“As an organization, we are laser focused on increasing accessibility to the futures markets for self-directed traders,” stated Martin Franchi, CEO of NinjaTrader. “It is an honor to be recognized in the 2021 Fintech Awards for both supporting the active futures trading community while also helping to modernize the client experience through the launch of our FCM.”

NinjaTrader offers a unique combination of high-performance trading software, discount brokerage services and real-time support which continues to lower the barrier for retail investors seeking entrance to futures markets. In a further value-add for traders, NinjaTrader platform users have access to a flexible development environment to build their own applications and indicators to customize their trading strategies.

"We're recognizing the companies that will define the future of our financial lives," says Benzinga CEO Jason Raznick. "Since the inaugural Benzinga Fintech Awards in 2015, we have partnered with some of the biggest players in the industry. We look forward to honoring these players for years to come, as well as finding the next generation of fintech."

NinjaTrader bietet aktiven Händlern preisgekrönte Handelssoftware und Maklerdienste. NinjaTrader wurde im Jahr 2003 und hat sich zu einem Branchenführer entwickelt, der über 500 , 000 Händler auf der ganzen Welt mit erstklassiger Technologie, Rabattprovisionen und erstklassigem Support unterstützt.

Um mehr über NinjaTrader zu erfahren, besuchen Sie bitte: www.ninjatrader.com .

Kontakt: Paul Colman NinjaTrader 1.800.496.1683 [email protected]

VOLLSTÄNDIGE RISIKO-OFFENLEGUNG: Der Handel mit Futures, Fremdwährungen und Optionen birgt ein erhebliches Risiko und ist nicht für jeden Anleger geeignet. Ein Anleger könnte möglicherweise alle oder mehr als die ursprüngliche Investition verlieren. Risikokapital ist Geld, das verloren gehen kann, ohne die finanzielle Sicherheit oder den Lebensstil zu gefährden. Für den Handel sollte nur Risikokapital verwendet werden, und nur diejenigen mit ausreichendem Risikokapital sollten den Handel in Betracht ziehen. Die Wertentwicklung in der Vergangenheit ist nicht unbedingt ein Hinweis auf zukünftige Ergebnisse.